KIBBLEW
KPMI, intake valve guide. Cast iron. +.010"
N'hésitez pas à nous contacter via le formulaire pour toutes demandes sur une compatibilité d'un article avec votre moto
La plupart des consommables sont en stock immédiat, le reste est en stock fournisseur. Le délais de livraison compte à partir de l'expédition des articles. Nous sommes soumis au délai de livraison de nos fournisseurs (3/4 jours ouvrés), merci de votre compréhension
Référence : MCS_902407
MCS22mm overall width. Includes a 22mm overall width sprocket and a 5mm wide spacer. Used to convert your final belt drive system to chain drive. This allows installation of wider than stock tires and drive ratios are easy to change. Softails should use 4-speed FL; FX rear sprockets; FXR models should use FXR rear sprockets. Note: Rear sprockets sold separately. Note: Overall width (distance from front to back) is given to avoid confusion when comparing with the oem belt drive systems of later models.
Catégorie
IMPORT PRODUIT - A TRAITERKIBBLEW
KPMI, intake valve guide. Cast iron. +.010"
MCS
Engine cut-off switch
MCS
Knurled solo seat screw kit
DRAG SPECIALTIES
TUBE 5.00-5.10X16" CMV
MCS
RETAINING RING, PRESSURE PLATE
CCE
Barrel Seat Spring Chrome 3"
LEGEND SUSPENSION
SHOCKS REVO-ARC RR 14 HD
NAMZ
OEM style main wiring harness, complete set. XL
CCE
Fuel Door Cover for Touring Chrome
MCS
Stud, transmission bearing housing assembly
WISECO
Wiseco, 1340 Evo B.T. piston kit. STD
KB Pistons
RevTech 110/100 4x4 Engines Generation 3 Piston 10:1 Standard 1646 ccm (100 cui) 1802 ccm (110 cui)
SAMWEL
EARLY SPRINGER HANDLEBAR, OFFSET, BLACK
SAMWEL
Throttle shaft, 1" Linkert
CCE
KICKER COVER
Daytona Japan
Chrome Late Model OEM Style Brake Caliper
Prix
✅❌
✅❌